Jeśli jesteś mieszkańcem Osiedla na Smolnej, przysługuje Ci szerszy dostęp do forum.



Szczegóły dostępne w poniższym temacie:
Rejestracja na forum

Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualny regulamin (od 18.03.2015)
24-05-2015, 20:16
Post: #1
Information Aktualny regulamin (od 18.03.2015)
Regulamin Smolna13.pl

Treść oznaczona na zielono dot. tylko mieszkańców Osiedla na Smolnej lub osób posiadających tu mieszkanie/będących członkami wspólnot mieszkaniowych itp.

§1 Ogólne

1. Forum przeznaczone jest TYLKO i WYŁĄCZNIE dla mieszkańców Osiedla na Smolnej w Poznaniu tj. zamieszkałych przy ul. Smolnej 13A,B oraz C, a w przyszłości także nowych mieszkańców kolejnych budynków Osiedla na Smolnej.


2. ZABRONIONE jest przekazywanie swojego kodu do rejestracji na forum innym osobom.

3. Regulamin obejmuje zasady udziału w forum. Użytkownik akceptuje go z chwilą wysłania formularza rejestracyjnego lub po wprowadzonych zmianach, wg ustaleń §4 pkt. 4.

4. Użytkownik, akceptując niniejszy regulamin, zobowiązuje się do jego przestrzegania, a także do przestrzegania powszechnie uznanych norm moralnych i prawa obowiązującego na terenie RP.

5. Administracja nie udziela gwarancji, że wszystkie aplikacje i mechanizmy forum (takie jak formularze, odnośniki itd.) będą działały w sposób prawidłowy. Administracja nie udziela gwarancji na treści, usługi, produkty znajdujące się na forum.

6. Skrypt MyBB stosuje Cookies tylko dla wygody użytkownika. Pliki Cookies nie pobierają żadnych danych z komputera użytkownika z wyjątkiem tych, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania forum.


7. Wszystkie dane użytkownika takie jak adresy IP, adresy e-mail itd. są przechowywane w bazie danych. Administratorzy ani inne osoby związane z obsługą forum nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z tytułu uzyskania dostępu do tych danych przez osoby trzecie w sposób niepowołany.

8. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie bezpośrednie lub niebezpośrednie, przypadkowe lub celowe zniszczenia i straty czy przewinienia.

9. Użytkownik ma prawo zwrócić się do Administracji ze skargą na zachowanie innego użytkownika (w tym moderatora i administratora) na 3 sposoby:
  • Kliknięcie przycisku „ZGŁOŚ” dostępnego pod postem użytkownika, którego zachowanie chcemy zgłosić i wypełnienie formularza zgłoszenia oraz jego przesłanie.
  • Przesłanie skargi bezpośrednio do Administratora poprzez funkcję Prywatnej Wiadomości.
  • Przesłanie skargi bezpośrednio do Administratora poprzez e-mail na adres osiedlenasmolnej@gmail.com

§2 Treści na forum

1. Użytkownik NIE może publikować:
tej samej treści wiele razy, treści uznanych powszechnie za naganne moralnie i społecznie niewłaściwe, treści naruszających zasady powszechnie uznawane przez społeczność internetową, treści sprzecznych z prawem lub nakłaniających do złamania go, treści obraźliwych, pornograficznych, zawierających groźby, nawołujące do ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, konfliktów między narodami, nienawiści. Zakaz publikowania odnośników i sum kontrolnych do nielegalnych plików, szkodliwych plików oraz haseł komputerowych, kodów itd., również w sposób niebezpośredni (linki do stron zawierających w/w).

2. Użytkownik zobowiązuje się zamieszczać własne wypowiedzi zgodnie z zasadami języka polskiego (ortografia, składnia) – w przeciwnym wypadku jego błędy będą poprawiane w sposób widoczny w treści wypowiedzi – np. zaznaczone kolorem czerwonym. Rażące błędy będą skutkować ostrzeżeniem.

3. Wypowiedzi użytkowników wyrażają ich poglądy, które nie zawsze mają odzwierciedlenie w poglądach Administratora.

4. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany bądź usuwania treści dodanych przez użytkownika (niekiedy również bez podania przyczyny).

5. Administrator zobowiązuje się usuwać treści publikowane przez użytkowników tylko w sytuacjach, gdy łamią one zasady regulaminu. Może jednak podjąć się modyfikacji treści, ale tylko w celu naniesienia poprawek.

6. Administrator nie odpowiada za treści dodane przez użytkowników.

7. Administrator oraz pozostali Członkowie Ekipy Smolna13 PL posiadający odpowiednie uprawnienia mogą udzielić użytkownikom ostrzeżenia w oparciu o Taryfikator ostrzeżeń zawarty w Załączniku nr 1 do Regulaminu (w przypadku braku reakcji ze strony użytkownika, wartości procentowe i powody kar mogą ulec zmianie).


§3 Konta użytkowników

1. Sygnatura i awatar to symbole graficzne wyświetlane w otoczeniu treści wypowiedzi, specyficzne dla danego użytkownika. Administrator zastrzega sobie prawo do ich modyfikacji w przypadku naruszenia regulaminu.

2. Maksymalny rozmiar awatara to 200 kilobajtów, a wymiary to 100x100 pikseli, przy czym zostanie pomniejszony do rozmiarów 83x83px w widoku posta oraz 68x68px w widoku „powitania” w prawej górnej części forum.

3. Zasady co do wielkości i rozmiarów sygnaturki jeszcze zostaną ustalone.

4. Awatary i sygnaturki nie mogą zawierać treści łamiących regulamin forum.

5. Administrator zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników. W przypadku blokady konta Administrator zastrzega sobie prawo do upublicznienia danych użytkownika, tj. adres(y) IP, adres(y) e-mail jeśli wymagają tego okoliczności. W przypadku popełnienia przestępstwa w/w dane mogą zostać udostępnione organom ścigania.

6. Adres e-mail może zostać wykorzystany w celu informowania o aktualnościach osiedlowych, forumowych i zmianach na forum. Także w celu przypomnienia hasła użytkownikowi.

7. Z jednego adresu IP (w domyśle z jednego mieszkania) może zarejestrować się tylko 2 użytkowników (np. właściciel mieszkania i najemca/2je lokatorów/właściciel i właścicielka itd.) W zależności od potrzeb, ta liczba może zostać w przyszłości zwiększona. Mimo to,na 1 mieszkanie przypada 1 unikalny kod do rejestracji, zatem aby móć utworzyć więcej kont, trzeba zwrócić się z prośbą do administracji.

8. Użytkownik ma prawo do posiadania wyłącznie jednego konta na forum. Tzw. multikonta będą natychmiastowo blokowane.


§4 Postanowienie końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie w dniu 18.03.2015r.

2. Jeżeli nie akceptujesz regulaminu, opuść forum i nie korzystaj z niego w żaden sposób.

3. Administrator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. O zmianach użytkownicy będą informowani przy każdorazowej jego zmianie i będą musieli się z nim zapoznać. W przypadku sprzeciwu wyrażonego w wiadomości e-mail lub przez PW do Administrtora, użytkownik może się domagać usunięcia konta lub przedyskutować nie odpowiadające mu treści regulaminu.

4. Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania Netykiety oraz wewnętrznych wskazówek obowiązujących w danym dziale.







Załącznik nr 1
Taryfikator ostrzeżeń


Typy ostrzeżeń Wartość procentowa Wygasa po
Wulgaryzmy 10% 2 tygodniach
Rażące błędy językowe 10% 2 tygodniach
Pisanie postów niewnoszących nic do tematu 10% 1 miesiącu
Nagminne pisanie błędnych tematów wątków w złych działach 20% 1 miesiącu
Spam 20% 1 miesiącu
Złamanie wewnętrznego regulaminu działu 20% 1 miesiącu
Niewłaściwe lub szkodliwe porady 20% 1 miesiącu
Obrażanie użytkowników 40% 1 miesiącu
Brak reakcji na upomnienia 50% 1 miesiącu
Reklama 80% 1 miesiącu
Działanie na szkodę forum 100% Nigdy

Kary


Wartość procentowa Podejmowane działanie
80% Odebranie możliwości pisania postów przez 2 tygodnie
100% Zablokowanie konta na okres 1 miesiąca

Regulamin bazuje na treści regulaminu Forum MyBBoard.pl
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Wróć do góryWróć do forów