Regulamin forum mieszkańców Smolna13.pl - od 27.05.2014 do 11.07.2014
11-07-2014, 17:51
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regulamin forum mieszkańców Smolna13.pl - od 27.05.2014 do 11.07.2014
Regulamin Smolna13.pl §1 Ogólne 1. Forum przeznaczone jest TYLKO i WYŁĄCZNIE dla mieszkańców budynku mieszczącego się przy ul. Smolnej 13B w Poznaniu - lub też inaczej - dla członków wspólnoty mieszkaniowej Smolna13B. 2. ZABRONIONE jest przekazywanie hasła do rejestracji na forum dla osób spoza grona mieszkańców budynku Smolna13B. 3. Regulamin przedstawia zasady udziału w forum. Użytkownik akceptuje go z chwilą wysłania formularza rejestracyjnego lub po wprowadzonych zmianach, wg ustaleń §4 pkt. 4. 4. Użytkownik, akceptując niniejszy regulamin, zobowiązuje się do jego przestrzegania, a także do przestrzegania powszechnie uznanych norm moralnych i prawa obowiązującego na terenie RP. 5. Administracja nie udziela gwarancji, że wszystkie aplikacje i mechanizmy forum (takie jak formularze, odnośniki itd.) będą działały w sposób prawidłowy. Administracja nie udziela gwarancji na treści, usługi, produkty znajdujące się na forum. 6. Skrypt MyBB stosuje Cookies tylko dla wygody użytkownika. Pliki Cookies nie pobierają żadnych danych z komputera użytkownika z wyjątkiem tych, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania forum. 7. Wszystkie dane użytkownika takie jak adresy IP, adresy e-mail itd. są przechowywane w bazie danych. Administratorzy ani inne osoby związane z obsługą forum nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z tytułu uzyskania dostępu do tych danych przez osoby trzecie w sposób niepowołany. 8. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie bezpośrednie lub niebezpośrednie, przypadkowe lub celowe zniszczenia i straty(również te, ktnich. 9. Użytkownik ma prawo zwrócić się do Administracji ze skargą na zachowanie innego użytkownika (w tym moderatora i administratora) lub łamanieórych skutkiem była utrata dochodów lub zysków) spowodowane korzystaniem z treści zawartych na forum lub braku możliwości skorzystania z przez niego zasad forum na 3 sposoby:
§2 Treści na forum
1. Użytkownik NIE może publikować: tej samej treści wiele razy, treści uznanych powszechnie za naganne moralnie i społecznie niewłaściwe, treści naruszających zasady powszechnie uznawane przez społeczność internetową, treści sprzecznych z prawem lub nakłaniających do złamania go, treści obraźliwych, pornograficznych, zawierających groźby, nawołujące do ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, konfliktów między narodami, nienawiści. Zakaz publikowania odnośników i sum kontrolnych do nielegalnych plików, szkodliwych plików oraz haseł komputerowych, kodów itd., również w sposób niebezpośredni (linki do stron zawierających w/w). 2. Użytkownik zobowiązuje się zamieszczać własne wypowiedzi zgodnie z zasadami języka polskiego (ortografia, składnia) – w przeciwnym wypadku jego błędy będą poprawiane w sposób widoczny w treści wypowiedzi – np. zaznaczone kolorem czerwonym. Rażące błędy będą skutkować ostrzeżeniem. Wypowiedzi użytkowników wyrażają ich poglądy, które nie zawsze mają odzwierciedlenie w poglądach Administracji. 3. Wypowiedzi użytkowników wyrażają ich poglądy, które nie zawsze mają odzwierciedlenie w poglądach Administracji. 4. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany bądź usuwania treści dodanych przez użytkownika (niekiedy również bez podania przyczyny). 5. Administracja zobowiązuje się usuwać/ingerować w treści publikowane przez użytkowników tylko w sytuacjach, gdy łamią one zasady regulaminu. 6. Administracja nie odpowiada za treści dodane przez użytkowników. 7. Administracja oraz pozostali Członkowie Ekipy Smolna13 PL posiadający odpowiednie uprawnienia mogą udzielić użytkownikom ostrzeżenia w oparciu o Taryfikator ostrzeżeń zawarty w Załączniku nr 1 do Regulaminu (w przypadku braku reakcji ze strony użytkownika, wartości procentowe i powody kar mogą ulec zmianie). §3 Konta użytkowników
1. Sygnatura i awatar to symbole graficzne wyświetlane w otoczeniu treści wypowiedzi, specyficzne dla danego użytkownika. Administracja zastrzega sobie prawo do ich modyfikacji w przypadku naruszenia regulaminu. 2. Maksymalny rozmiar awatara to 200 kilobajtów, a wymiary to 100x100 pikseli, przy czym zostanie pomniejszony do rozmiarów 83x83px w widoku posta oraz 68x68px w widoku „powitania” w prawej górnej części forum. 3. Zasady co do wielkości i rozmiarów sygnaturki jeszcze zostaną ustalone. 4. Awatary i sygnaturki nie mogą zawierać treści łamiących regulamin forum. 5. Administracja zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników. W przypadku blokady konta Administracja zastrzega sobie prawo do upublicznienia danych użytkownika, tj. adres(y) IP, adres(y) e-mail jeśli wymagają tego okoliczności. W przypadku popełnienia przestępstwa w/w dane mogą zostać udostępnione organom ścigania. 6. Adres e-mail może zostać wykorzystany w celu informowania o aktualnościach osiedlowych, forumowych i zmianach na forum. Także w celu przypomnienia hasła użytkownikowi. 7. Z jednego adresu IP (w domyśle z jednego mieszkania Smolna13B) może zarejestrować się tylko 2 użytkowników (np. właściciel mieszkania i najemca/2je lokatorów/właściciel i właścicielka itd.) W zależności od potrzeb, ta liczba może zostać w przyszłości zwiększona. 8. Użytkownik ma prawo do posiadania wyłącznie jednego konta na forum. Tzw. multikonta będą natychmiastowo blokowane. §4 Postanowienie końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie w dniu 27.05.2014r. 2. Jeżeli nie akceptujesz regulaminu, opuść forum i nie korzystaj z niego w żaden sposób. 3. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. O zmianach użytkownicy będą informowani w przy każdorazowej jego zmianie i będą musieli go zaakceptować lub odrzucić używając stosownego przycisku. W przypadku sprzeciwu wyrażonego w wiadomości e-mail lub przez PW do Administracji, użytkownik może się domagać usunięcia konta lub przedyskutować nie odpowiadające mu treści regulaminu. 4. Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania Netykiety oraz wewnętrznych wskazówek obowiązujących w danym dziale.
Kary
Regulamin bazuje na treści regulaminu Forum MyBBoard.pl |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości
1 gości
Wróć do góryWróć do forów